Практичний психолог, соціальний педагог

Танцюра Ярослава Сергіївна

Спеціаліст ІІ категорії

+380951935653

Консультую онлайн (Viber, Skypе, Zoom, Google Meet).

 

Для запису на консультацію, пишіть на пошту:

tansyura.yaroslava@gmail.com

ГРАФІК РОБОТИ

практичного психолога та соціального педагога

Гімназії № 16

Танцюри Ярослави Сергіївни

на 2024-2025 навчальний рік

 

 

 

День тижня

Часи роботи

Графік роботи на посаді

Психолога (0,5)

Графік роботи на посаді

 соціального педагога (0,5)

Понеділок

8.00-12.00

12.30-16.30

Вівторок

12.30-16.30

8.00-12.00

Середа

8.00-12.00

12.30-16.30

Четвер

12.30-16.30

8.00-12.00

П’ятниця

8.00-12.00

12.30-16.30

 

Перерва з 12.00 до 12.30

Положення про Психологічну службу в системі освіти

 

ühttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0885-18#Text

 

 

 

      Лист ІМЗО від 08.08.2024  21/08-1233 «Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»

https://imzo.gov.ua/2024/09/09/lyst-imzo-vid-08-08- 2024-21-08-1233-pro-metodychni-rekomendatsii-priorytetni-napriamy-roboty- psykholohichnoi-sluzhby-v-systemi-osvity-ukrainy-u-2024-2025-navchal-nomu-rotsi/

 

Розділ І. 4. У своїй діяльності психологічна служба керується:

Конституцією України,

Законами України «Про освіту»

 «Про загальну середню освіту»,     

         іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, а також цим Положенням.

 

   Розділ І.п..3 Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

 

Практичний психолог

13. Практичний психолог закладу та/або установи освіти здійснює:

- психологічне забезпечення освітнього процесу;

- психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;

- психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;

- психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;

- реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;

-консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо; роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.

14.   Практичний психолог закладу та/або установи освіти бере участь в:

 

- освітній діяльності, спрямованій на забезпечення всебічного розвитку здобувачів освіти як особистості та найвищої цінності суспільства, їх талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільств;роботi педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семiнарiв і засiдань методичних об’єднань;

-розробці та впровадженні розвивальних, корекційних програм, посiбників, методичних рекомендацiй, планів освітньої дiяльностi з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти, а також для осіб, які перебувають на індивідуальній та інклюзивній формі навчання.

15.   Практичний психолог закладу та/або установи освіти сприяє:

- формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;

- профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;

- формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей; попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;

- формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;

- формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу; попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;

- формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі.

 

Педагог соціальний

16.   Соціальний педагог закладу та/або установи освіти здійснює:

- соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти, колективу та мікрогруп, осіб, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;

- просвітницьку та профілактичну роботу серед учасників освітнього процесу з питань запобігання та протидії домашньому насильству, у тому числі стосовно дітей та за участю дітей, злочинності, алкоголізму, наркоманії тощо;

-вивчення та аналіз соціальних умов розвитку здобувачів освіти, мікроколективу (класу чи групи), шкільного, студентського колективу в цілому, молодіжних і дитячих громадських організацій.

         17.   Соціальний педагог закладу та/або установи освіти бере участь у:

- роботi педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семiнарiв і засiдань методичних об’єднань;

- плануванні і реалізації завдань соціалізації здобувачів освіти, адаптації їх у новому колективі і соціальному середовищі;

 

- наданні допомоги дітям і сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах або потребують посиленої педагогічної уваги чи мають особливі освітні потреби, в тому числі постраждалим від насильства т військових конфліктів.

18.   Соціальний педагог закладу та/або установи освіти, сприяє:

- взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам (законним представникам);

- захисту прав здобувачів освіти від будь-яких видів і форм насильства, представляє їхні інтереси у правоохоронних і судових органах тощо;

- формуванню у здобувачів освіти відповідальної поведінки, культури здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я;

 

- попередженню конфліктних ситуацій, що виникають під час освітнього процесу, запобіганню та протидії домашньому насильству.

Download
Рекомендації з оптимінізації стосунків
Adobe Acrobat Document 219.3 KB
Download
Робота з обдарованими учнями.pdf
Adobe Acrobat Document 168.7 KB
Download
Взаємовідносини між учнем та вчителем.pd
Adobe Acrobat Document 262.1 KB
Download
10 принципів роботи з важкими учнями.pdf
Adobe Acrobat Document 228.9 KB